آخرین اخبار
کد مطلب: 73141
طرح آبرساني چشمه باغ رستم به لردگان اجرا مي‎شود
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1256

 

به گزارش سلام لردگان  اصغر يزداني در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: با اجراي طرح انتقال آب از دهنو به شهر ناغان مشکل تأمين آب شرب مردم شهر ناغان برطرف خواهد شد.

وي اعتبار مورد نياز در راستاي انجام اين پروژه را 10 ميليارد ريال اعلام کرد و گفت: اين طرح از جمله طرح‌هاي بزرگ شرکت آب و فاضلاب اين استان است که با اجرايي شدن آن، مشکل بسياري از ساکنين اين منطقه رفع مي‎شود.

يزداني با اشاره به مجموع اقدامات صورت گرفته در راستاي اجراي اين طرح، افزود: اجراي بيش از شش کيلومتر از خط انتقال آب با هدف انتقال 250 ميلي ليتر آب در ثانيه و به کارگيري دستگاه پمپاژ آب مدرن از جمله اين اقدامات محسوب مي‎شود.

مديرعامل شرکت آبفا چهارمحال و بختياري اجراي طرح انتقال آب از چشمه برم لردگان را يکي ديگر از طرح‌هاي آبرساني اين شرکت برشمرد و گفت: با توجه به برآوردهاي صورت گرفته براي انجام اين پروژه نيز بيش از يک ميليارد تومان اعتبار موردنياز است.

وي خاطرنشان کرد: اجراي طرح انتقال آب از چشمه باغ رستم به شهر لردگان نيز يکي ديگر از طرح‌هاي عظيم اين شرکت است که با اجراي اين طرح مشکل کم آبي مردم اين شهر تا حدود بسياري برطرف خواهد شد.

يزداني اعتبار مورد نياز به منظور اجراي اين پروژه را 30 ميليارد ريال اعلام کرد و گفت: با اجراي اين طرح علاوه بر انتقال آب مورد نياز مردم اين شهر ساخت ديواره بتوني براي جلوگيري از سيل و همچنين آبگيري و کلرزني در محل چشمه نيز صورت مي‌گيرد.

مديرعامل شرکت آبفا چهارمحال و بختياري بر ضرورت صرفه جويي در مصرف آب از سوي شهروندان تأکيد کرد و گفت: با توجه به بروز پديده خشکسالي و کاهش شديد منابع آبي لازم است تا مردم به منظور جلوگيري از جيره بندي آب به ويژه در فصل گرم تابستان در مصرف آب نکات لازم را رعايت کنند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس